آشنايي با چوب هاي ترمووود

۳۱ بازديد

يكي از مصالح ساختماني بسيار پرمصرف و همچنين با كيفيت، چوب مي‌باشد. چوب‌ها را براساس جنس، رنگ، اندازه، نوع فرآيند توليد و موارد ديگر دسته‌بندي مي‌كنند. يكي از چوب‌هايي كه امروزه توانسته محبوبيت ويژه‌اي را از بين انواع مختلف چوب‌ها به خود اختصاص دهد، چوب ترمو است. ترمو وود نوعي چوب طبيعي است كه روش و يا فرآيند آماده‌سازي آن منحصر به فرد است. در اينجا قصد داريم به ترمو وود بپردازيم.

چوب ترموود و يا ترمو وود:

چوب ترمو وود نمونه‌اي از چوب‌هاي طبيعي مي‌باشند كه براي آماده‌سازي آن‌ها از دستگاه مخصوص و ويژه‌اي به نام دستگاه ترموود استفاده مي‌شود. مكانيسم و يا نحوه عملكرد اين نوع دستگاه به گونه‌اي است كه به كمك حرارت براي خشك كردن چوب‌هاي مورد نظر اقدام مي‌كند. درجه حرارت اين نوع دستگاه بين ??? درجه سانتي گراد تا ??? درجه سانتي گراد متغير مي‌باشد. اين دستگاه بدون استفاده از اكسيژن براي خشك كردن چوب‌هاي مصرفي اقدام مي‌كند. لازم به ذكر است كه قبل از اين كه چوب‌ها به درجه اشتعال و يا سوختن برسند، دستگاه از ادامه فعاليت خود صرف نظر مي‌كند. در اين روش چوب‌ها نمي‌سوزند تنها آب، صمغ، شيره موجود در ساختار داخلي چوب‌ها خشك مي‌شود و از بين مي‌رود.

بعد از خشك كردن چوب توسط دستگاه ترمو وود، بايد چوب‌ها را در بخار آب قرار داد و مجدد آنها را خشك كرد. استفاده از اين روش باعث كاهش شش درصدي رطوبت موجود در دستگاه مي‌شود. ترموود تحت شرايط خاص، استحكام و مقاومت آن ها بهبود مي‌يابد. ساختار سلولي چوب نامبرده به دليل حرارت وارد شده به آن‌ها تغيير يافته است و ويژگي‌هاي شيميايي و فيزيكي آن بهبود يافته است. هر چقدر چوب‌هاي مصرفي در صنعت ساختمان‌سازي به حالت طبيعي چوب نزديك‌تر باشند، علاوه بر كيفيت بيشتر در زيبايي ظاهري نيز بهتر عمل مي‌كنند. به عبارت ديگر استفاده از چوب‌هاي طبيعي مانند چوب ترمو وود در صنعت ساختمان‌سازي از محبوبيت ويژه‌اي برخوردار مي‌باشد.

ترمو وود

ترمو وود

ترمووود فنلاندي و ترمووود ايراني:

چوبهاي ترموود در نمونه‌ها و مدل‌هاي مختلف و متنوعي طراحي و توليد شده‌اند كه انتخاب آن‌ها به موارد استفاده از چوب، شرايط آب و هوايي، سليقه افراد، سبك معماري و موارد ديگر بستگي دارد. چوبهاي ترمو وود را مي‌توان به ترموود فنلاندي، ترموود ايراني و غيره تقسيم كرد. چوب هاي ترموود فنلاندي، چوب‌هاي مشهور و شناخته‌شده‌اي هستند كه از نظر كيفيت، مقاومت، رنگ، زيبايي زبانزد عام و خاص مي‌باشند. چوب‌ها و يا درختان موجود در فنلاند از كيفيت بسيار بالايي برخوردار هستند، در نتيجه هنگامي كه چوب درختان فنلاند را با استفاده از روش ترموو فرآوري كرد به چوبهاي ترموود فنلاندي معروف مي‌شوند.

اين نوع از چوب هاي ترموود با وجود شرايط كنوني و محدوديت‌هاي ايجاد شده به راحتي قابل استفاده و يا دريافت نمي‌باشند. در نتيجه در مقابل مي‌توان از چوب ترموود ايراني استفاده كرد.  ترموود ايراني چوب هاي با كيفيت مي‌باشند كه در ايران و با كمك مهندسان ايراني طراحي و توليد شده است. لازم به ذكر است كه چوب هاي ترمو وود ايراني در كيفيت هاي مختلف توليد شده اند. برخي از آن‌ها از نظر كيفيت فوق‌العاده بوده و برخي ديگر تنها از نظر شكل ظاهري شبيه به چوب هاي ترموود هستند و ويژگي‌هاي چوب ترموود را ندارند.

 

ترموود ايراني

ترموود ايراني

چوب ترمووود چه ويژگي‌هايي دارد؟

يكي از سوال‌هايي كه ذهن اكثر خريداران و يا مصرف‌كنندگان را در گير كرده است اين است كه، چوب ترمو وود چه ويژگي هايي دارد‌؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت، چوب هاي ترمو وود ويژگي‌ها و يا مزيت‌هاي زيادي دارند كه موارد زير اشاره كرد:

  • عدم وجود مواد شيميايي در ساختار چوب هاي ترمو وود
  • مقاومت بسيار بالا چوب هاي ترموود
  • انعطاف‌پذيري و تاب ضربه اي بالا
  • مقاومت بالاي آن‌ها در برابر پوسيدگي
  • گرماي ويژه بسيار بالا
  • يكنواختي ظاهري و زيبايي ظاهري
  • وزن سبك چوب هاي ترموود
  • تنوع بالاي رنگ
  • موارد كاربرد بسيار متنوع

 

انواع آجيل خوري كنار سالني برنزي

۲۸ بازديد

انواع آجيل خوري كنار سالني برنزي

آجيل خوري كنار سالني برنز ظرفي است كه براي ذخيره و سرو آجيل به مقدار زياد در سالن پذيرايي استفاده مي شود. جنس بدنه اين آجيل خوري كنار سالني از آلياژ برنز است. در داخل اين آجيل خوري يك كاسه چيني با كيفيت بالا قرار دارد كه زيبايي منحصر به فردي به آجيل خوري كنار سالني برنزي مي بخشد. امروزه استفاده از آجيل به اشكال مختلف در اكثر خانه هاي ايراني رايج است. آجيل بخشي از ظروف پذيرايي است و همه دوست دارند از مهمانان خود به بهترين شكل ممكن پذيرايي كنند. آجيل نيز در انواع مراسم محبوب مي باشد و هميشه نقش مهمي در تزئين پذيرايي دارد. آجيل خوري را مي توان در مواد مختلفي مانند چوب ، سراميك ، شيشه ، كريستال ، مس و برنز يافت. هر يك از اين جنس هاي مختلف سليقه هاي خاص خود را مي طلبد. از نظر اندازه ، آجيل خوري را مي توان در مدل هاي كوچك و بزرگ تهيه كرد.

 

c1_h5f0.jpg

 

مدل هاي كوچك براي پذيرايي هاي كوچك و صميمي هستند و مدل هاي بزرگتر مي توانند براي مهماني هاي خاص استفاده شوند. بزرگترين مدلهاي خوردن آجيل را مي توان آجيل خوري كنار سالني برنزي ناميد. حركت دادن آجيل برنزي در سالن سخت مي باشد و به راحتي قابل جابجايي نيست ، اما به خودي خود مي تواند زيبايي و تجمل خاصي به دكوراسيون منزل شما ببخشد. مهمانان همچنين مي توانند از آجيل و محتويات اين آجيل خوري كنار سالني برنزي زيبا در كنار سالن پذيرايي قرار داده و مهمانان به صورت سلف سرويس از خود پذيرايي نمايند. وقتي از آجيل برنزي براي سالن استفاده نمي كنيد ، مي تواند به عنوان يك دكوراسيون زيبا در بخشي از دكوراسيون خانه شما بدرخشد.

آجيل خوري هاي كنار سالني برنزي در طرح هاي مختلفي توليد و عرضه مي شوند. فروشگاه برنز نوين عرضه كننده محبوب ترين و با كيفيت ترين آجيل خوري هاي كنار سالني برنزي مي باشد. فروشگاه برنز نوين هميشه چندين مدل از بهترين مدل هاي آجيل خوري برنزي كنار سالني را موجود دارد. يكي از محبوب ترين مدل ها براي خوردن آجيل در كنار سالن برنز ، طرح فرشته است. اين مدل يكي از قديمي ترين و محبوب ترين نمونه هاي آجيل خوري كنار سالني برنزي است. مدل ديگري در آجيل خوري كنار سالني برنزي طرح سيمرغ مي باشد. اين نمونه يكي از سنگين ترين نمونه هاي آجيل خوري كنار سالني برنزي است و در بين طرفداران از محبوبيت خاصي برخوردار است.

يكي از بهترين و زيباترين مدل ها براي آجيل خوري كنار سالني برنزي، طراحي پايه سنگي است. در اين طرح از سنگ گرانيت سياه در پايه كنار سالني برنزي استفاده شده است و اين تركيب زيبايي خاصي به محصول بخشيده است. يكي از سبك ترين نمونه هاي آجيل خوري كنار سالني برنزي مدل كالسكه است. اين مدل از يك طرح ساده و سبك استفاده مي كند ، اما مانند ساير نمونه ها ، ظرافت و زيبايي خاص خود را دارد.

سايت ها و مكان هاي زيادي براي عرضه محصولات برنزي مانند آجيل خوري كنار سالني برنزي وجود دارد. اما پيدا كردن يك مكان معتبر و مطمئن براي خريد ممكن است كمي دشوار باشد. زيرا همواره خريداران محصولات برنزي ترس و دلهره خريد محصولات غير اصل را دارند و مي خواهند بابت هزينه اي كه مي كنند، جنس اصل و با كيفيتي را دريافت نمايند. براي حل اين مشكل سعي كنيد از جاهاي معتبر، با سابقه درخشان و حتي الامكان با ضمانت نامه كتبي محصولات برنزي را تهيه نماييد.

سايت هاي معتبري همچون ديجي كالا و فروشگاه برنز نوين اين گونه محصولات برنزي را عرضه مي نمايند. فروشگاه برنز نوين همواره با ديجي كالا در اين حوزه همكاري مي نمايد. از جمله ويژگي هاي مهم فروشگاه برنز نوين را مي توان ضمانت اصالت كالا، ارسال فوري به سراسر كشور، بالاترين كيفيت، قيمت مناسب، ضمانت سلامت ارسال و ارسال رايگان به استان تهران و كرج و پرداخت درب منزل را نام برد. فروشگاه برنز نوين داراي شعبه حضوري در استان تهران مي باشد و براي افرادي كه به خريد حضوري علاقه دارند،گزينه مناسبي مي باشد. شما براي صرفه جويي در زمان، هزينه و سهولت در رفت و  آمد مي توانيد به صورت اينترنتي نسبت به تهيه محصولات خود اقدام نماييد. براي برقراري ارتباط با فروشگاه برنز نوين مي توانيد همين الان با شماره 09026210810 تماس حاصل فرماييد. همچنين براي ديدن ساير محصولات برنزي و برنجي مي توانيد به سايت فروشگاه برنز نوين به نشاني https://bronzenovin.com مراجعه فرماييد.

 

 

 

بررسي ساختاري ويژگي ها و ساختار ماسكهاي دي

۳۱ بازديد

بررسي ساختاري ويژگي ها و ساختار ماسكهاي دي

 

ماسك دي يكي از معروف ترين و قديمي ترين توليد كننده هاي ايراني ماسك هاي تنفسي پزشكي است. اين شركت سال هاي زيادي است كه در توليدات ماسك هاي پزشكي فعاليت مي كند و محصولات خيلي خوبي را در اين سال ها به بازار عرضه كرده است. محصولاتي كه بخش زيادي از نياز هاي محيط هاي درماني به ماسكها را در اين سال ها تامين كرده است.

اين شركت نام درخشاني دارد و يكي از بهترين ها در ماسك هاي ايراني به شمار مي آيد. محصولات دي را پزشكان به خوبي مي شناسند و در اين سال ها زياد استفاده كرده اند. ماسك هاي بسيار خوبي كه بسيار نرم و راحت و سبك هستند و در عين حال به خوبي از ورود و خروج ميكروارگانيسم ها از جمله آنفولانزا و كرونا هم پيش گيري مي كنند.

لايه هاي نرم و لطيف دي باعث شده كه حتي در روزهايي كه بايد از صبح تا عصر به صورت متمادي و مستمر ماسك بزنيد احساس راحتي بيشتر داشته باشيد. نرمي و لطافت ماسكهاي شركت ايراني و صاحب نام دي بسيار معروف است و با يك بار استفاده متوجه تفاوت زياد در لطافت لايه هاي اين ماسكها با خيلي از ماسك هاي ديگر خواهيد شد.

اين شركت ايراني اولين توليد كننده ماسكي بوده است كه از لايه هاي بايكو در محصولاتش استفاده كرده است. لايه هايي كه از ايجاد بوي نامطبوع در ماسك حتي در ساعت استفاده طولاني هم جلوگيري مي كنند. كساني كه از ماسك هاي ديگر استفاده كرده باشند متوجه خواهند شد كه اين ماسك ها چقدر تميز و عاري از بو مي مانند و بوي بدي نمي گيرند.

كش استفاده شده در اين ماسك ها به عنوان وسيله اتصال از كشي نرم است و باعث مي شود با آن راحت تر باشيد. كشي با اندازه مناسب و نرم و منعطف كه كشساني به اندازه و خوبي دارد و نه تنها باعث آزار و اذيت گوش و پوست نمي شود به خوبي باعث قرار گيري ثابت ماسك روي صورت مي شود.

اين شركت ايراني ماسكهاي استاندارد و بسيار بهداشتي توليد مي كند و توانسته براي محصولاتش مجوزها و نشان هاي استاندارد زيادي هم بگيرد. علائم استانداردي مثل سيب سلامت بر روي جعبه ماسك و تاييديه سازمان غذا و دارو نشان از استاندارد بودن و كيفيت بالاي محصولات دي دارند. به همين خاطر است كه حتي در اولين خريد به راحتي مي توان به اين ماسك اعتماد كرد.

ماسكهاي در نه تنها در بين مردم بلكه در بين پزشكان هم محبوبيت زيادي دارند و روزانه تعداد زيادي از ماسكهاي اين شركت در بيمارستان ها و مراكز درماني بزرگ و كوچك مورد استفاده قرار مي گيرند.

اگر به دنبال محصولي قابل اعتماد و بهداشتي و در عين حال راحت هستيد برند دي مي تواند نياز شما را به خوبي برآورده كند. محصولي كه به احتمال زياد شما نيز از آن رضايت بالايي خواهيد داشت.

اين شركت قديمي و نام آشنا با قيمت گزاري بسيار مناسب توانسته فروش خود را بسيار بيشتر كند. محصولي با كيفيت فوق العاده و بسيار راحت كه قيمت خيلي خوبي هم دارد توانسته به يك محصول بي رقيب در بازار تبديل شود. اين قيمت گزاري عالي باعث فروش بالاي آن هم در بين مردم و هم در بين جامعه پزشكي شده است.