سقف آردواز به چه صورت ساخته مي شوند؟

۲۷ بازديد

سقف آردواز به چه صورت ساخته مي شوند؟

ممكنه فكر كنيد كه ساخت اين مدل ورقه ها كاري آسان است اما اينطور نيست. اين ورقه ها در واقع به صورت پله اي ساخته مي شوند كه شيب هاي متفاوتي نيز دارند. در واقع ورقه هاي اين مدل مصالح را به گونه اي مي سازند كه در سطحي بالاتر از نماي ساختمان قرار گيرند. معمولا از اين مدل مصالح در بالاي پنجره ها، سقف هاي ويلايي، پوشش هاي آلاچيق ها و همچنين در اتاقك هاي كلبه اي استفاده مي شود.

توجه داشته باشيد كه آردواز همچنين خوبي هاي ديگري نيز دارد و شما ميتوانيد آنها را در سر در ورودي هاي مجتمع خود نيز استفاده كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه صفحه هاي آردواز در طرح ها و رنگ هاي مختلفي ارائه مي شوند. ميشه گفت شما بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه صفحه هاي اين مدل مصالح را از پيش رنگ شده نيستند و ظاهر آن ها بدون هيچگونه رنگ اضافه اي كاملا شبيه به بتن است. نكته اي كه در اينجا بايد بدانيد اين است كه اين صفحه ها قابليت رنگ پذيري دارند و به همين دليل هم جاي هيچگونه نگراني اي وجود ندارد چرا كه شما ميتوانيد اين صفحات را با توجه به رنگ ساختمان خود تغيير دهيد. آردواز تقريبا تنها مدلي از مصالح است كه شما ميتواند آن را به هر رنگي كه علاقه داريد سفارش دهيد و مورد استفاده قرار دهيد.

سايبان پلي كربنات

علاوه بر سقف هاي معمولي و نيز سقف هاي شيرواني، سقف هاي ديگري وجود دارند كه به آن ها سايبان پلي كربنات اطلاق مي گردد. سايبان پلي كربنات كاربردهاي خاص مربوط به خود را دارد. به اين گونه كه از سايبان پلي كربنات به جهت پوشش دادن سقف مكان هاي محدودي از جمله: حياط خلوت، گلخانه، سوله، مراكز مختلف اداري- تجاري، استخر، پاركينگ اتومبيل ها و… به عنوان سايبان يا نورگير مورد استفاده واقع مي گردد تا علاوه بر اينكه به عنوان پوششي در برابر نور آفتاب واقع مي گردد، به علت خاصيت ضد ضربه بودن و نشكن بودن خود جايگزين بي بديلي براي سقف هاي شيشه اي قلمداد گردند. به تعبيري ديگر سايبان پلي كربنات نورهاي مضر و آزاردهنده آفتاب را گرفته تا در نهايت به محيط اطراف خويش روشنايي طبيعي را انتقال دهد. در ادامه در خصوص اين مدل از سقف ها موسوم به سايبان پلي كربنات برگرفته از ورق پلي كربنات بيش از پيش سخن به ميان خواهيم آورد.

ويژگي هاي مهم سايبان پلي كربنات

همانگونه كه يادآور شديم؛ از سايبان پلي كربنات بيشتر به براي نورگير يا ايجاد سايبان بيشتر استفاده مي كنند. اين مدل از سقف ها دربردارنده برخي از ويژگي هاي خاصي هستند كه انتخاب آن ها را به عنوان نخستين انتخاب و اولويت اصلي افراد به منظور پوشش گلخانه ها، پاسيو، حياط خلوت، تراس قرار مي دهند. از ديگر نكات جالب توجه اين مدل از سقف ها مي توان به زيبايي خيره كننده نماي آن ها و نيز رنگ هاي متمدل و جذاب آن اشاره كرد كه زيبايي خاصي را به وجود مي آورند.

از ورق هاي سايبان پلي كربنات به جهت كاربردهاي متمدلي از جمله عايق صوتي و حرارتي بيشترين استفاده را مي برند.

سايه بان سر درب نماي زيبا و آسايش

سر درب بعضي از خانه ها حس آرامش و زيبايي مطلق زيستن در روستاهاي خوش آب و هوا را به زندگي شهرنشيني امروزي منتقل مي سازد. به اين گونه كه شما مي توانيد با نصب سايه بان سر درب منزل خود، نمايي فوق العاده زيبا به ساختمان خود بخشيده و با توجه به اينكه سايه بان سر درب خانه هاي مسكوني را ميشه در فواصل دور مشرف به كوچه و خيابان هاي مجاور به راحتي مشاهده نمود، تنها با نصب و راه اندازي آن روي سر درب منزل مسكوني خويش مي توانيد نگاه ها را از فاصله ي دور به سمت و سوي خويش مجذوب كنيد و ارزش زيبايي ظاهري ساختمان خويش را نيز چند برابر سازيد. علاوه بر زيبايي منحصر به فردي كه سايه بان سر درب نصب شده به نماي بيروني منزل شما مي بخشد، شما مي توانيد از فوايد و مزيت هاي شايان توجه آن نيز بهره مند گرديد كه در ادامه مطلب به مهمترين آن ها اشاراتي خواهد شد. بنابراين در صورتي كه قصد خريد و نصب و راه اندازي سايه بان سر درب براي ورودي ساختمان يا منزل شخصي خويش داريد، با ما همراه باشيد تا با ارائه برخي از مهمترين نكات در اين زمينه شما را راهنمايي نماييم.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

https://www.mobypicture.com/user/hefazsaze2

https://letterboxd.com/hefazsaze2/

https://www.ted.com/profiles/29906805/about

https://www.kiva.org/lender/hefazsaze24640

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=2425265

https://audiomack.com/hefazsaze2

 

 

زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد؟

۲۸ بازديد

با پيشرفت علم و تكنولوژي وسايل مكانيكي و به دنبال آن استفاده افراد از اين وسايل افزايش يافته است اما همواره ترس از نقص در سيستم هاي مكانيكي و ايجاد حادثه با افراد همراه بوده است.اين در حالي است كه بيشتر حوادث بزرگ بر اثر اهميت ندادن به سرويس آسانسور و يا خطاي انساني اتفاق افتاده است. با آسانسور مانا همراه باشيد تا بيشتر در اين زمينه صحبت كنيم.

ترس از سقوط آسانسور

ترس از گير كردن در آسانسور و يا سقوط آسانسور همواره ذهن افراد را درگير مي كند، كه بر اساس آمار هاي سالانه، آسانسور ها 80 ميليارد بار جا به جا مي شوند و افراد را با خود جا به جا مي كنند اين در حالي است كه سالانه تنها 27 نفر جان خودر را در حوادث آسانسور از دست مي دهند.

پس شانس مردن در حوادث آسانسور 0.00000015 درصد است اين ميزان 16 برابر كم تر از مرگ ناشي از سقوط از پله ها و 15 برابر كم تر از خطر استفاده از پله برقي است. نصب آسانسور  https://asansormana.com/   به طور استاندارد داراي سري ايمني مي باشند كه از اتفاق افتادن هر حادثه آسانسور جلوگير مي كند.

زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد؟

بعضي از افراد معتقد ند كه اگر زمان سقوط آسانسور شروع به بالا و پايين پريدن كنند در زمان برخورد آسانسور با زمين در هوا معلق بوده و اين كار باعث جلوگيري از آسيب هاي ناشي از بررخورد كابين آسانسور با زمين مي شود، اما اين فكر بسيار غلط است، چون در زمان سقوط آسانسور شما زمان دقيق برخورد كابين آسانسور با زمين را نمي دانيد، كه كمي قبل از برخورد آسانسور با زمين به هوا بپريد همينطور وقتي شما به هوا مي پريد ديگر تعادلي در فرود خود نداشته و امكان دارد سر شما به سقف كابين آسانسور برخورد كند و يا زمان فرود با سر فرود بياييد.

بالا و پايين پريدن در زمان سقوط آسانسور به مراتب بهتر و خطر آن 10 برابر كم تر از آن است كه شما در زمان سقوط آسانسور ثابت بايستيد و كاري انجام ندهيد، ثابت ايستادن شما باعث مي شود كه همه فشار ناشي از برخورد كابين آسانسور با زمين از طريق پا به بدن شما وارد شده و در آخر صدمات جبران ناپذير به شما وارد مي شود.

در زمان سقوط آسانسور چه بايد كرد تا كم ترين آسيب به ما وارد شود؟

بر اساس گفته هاي پژوهشگران دانشگاه ام اي تي اگر مي خواهيم شانس خود را براي آسيب نديدن در حوادث سقوط آسانسور بالا ببريم بايد در زمان سقوط آسانسور به پشت كف آسانسور دراز كشيده و يك دست اجسام نرمي كه همراه داريم مثل كيف يا كت را زير سر گذاشته تا از وارد شدن ضربه به سر جلوگيري كنيم و دست ديگر را روي صورت قرار داده تا اگر قطعاتي از كابين آسانسور سقوط كرد با صورت شما برخورد نكند، دراز كشيدن شما كف كابين آسانسور باعث مي شود كه فشار ناشي از برخورد كابين آسانسور با زمين به طور متوازن در همه بدن شما پخش شده و از آسيب ديدن اعضاي بدن شما جلوگيري شود.

در سال 1945 يك هواپيما با ساختمان امپاير استيت برخورد كرد و انفجار باعث پاره شده كابل هاي آسانسور و در آخر سقوط آسانسور شد، به طرز معجزه آسايي تنها مسافر آسانسور كه يك خانم بود با خوابين از پشت كف كابين آسانسور از سقوط آسانسورر از 75 طبقه جان سالم به در برد.

اگر در زمان سقوط آسانسور در كابين آسانسور تنها نبوديم چه بايد كرد؟

راه حل دراز كشيدن در كف كابين آسانسور در زمان سقوط آسانسور زماني عملي است كه شما در آسانسور تنها باشيد و در كابين آسانسور فضايي كافي وجود داشته باشد حال اگر در كابين آسانسور تنها نبوديد چه بايد كرد؟ شما بايد كف زمين بنشينيد و همه وسايل نرمي كه همراه داريد را زير خود قرار دهيد و ديگر افراد حاضر را تشويق كنيد تا با شما همراه شوند، در كل بايد گفت در زمان سقوط آسانسور شما بايد همه تلاش خود را انجام دهيد تا سطح تماس بدن خود با كف كابين آسانسور را افزايش دهيد.

آيا زمان كافي براي انجام دادن اين اقدامات زمان سقوط آسانسور وجود دارد؟

همانطور كه قبلا هم اشاره شده قطعات زيادي در آسانسور براي پيشگيري از سقوط در آسانسور هاي استاندارد تعبيه شده است و مي توان گفت احتمال سقوط يك آسانسور استاندارد كه به طور مرتب مورد سرويس و نگهداري آسانسور ماهانه قرار مي گيرد صفر است و فقط در صورتي يك آسانسور سقوط مي كند كه همه اين قطعات از كار افتاده باشند.

براي مثال مي توان گفت اگر همه كابل هاي آسانسور پاره شوند پاراشوت از سقوط آسانسور جلوگيري مي كند، حال اگر زماني آسانسوري سقوط كند مدت زماني طول مي كشد تا همه قطعات سري ايمني از كار بيافتد و شما در اين مدت زمان مي توانيد همه اقدامات ذكر شده را انجام دهيد.

منبع :  https://asansormana.com/

آشنايي با دوربين مداربسته PanoVu هايك ويژن

۲۶ بازديد

آشنايي با دوربين مداربسته PanoVu هايك ويژن

 

كيفيت تصوير فوق العاده، ضبط تصاوير به صورت 360 درجه و قابليت رديابي هوشمند از جمله ويژگي هاي مهم دوربين هاي مداربسته سري PanoVu هايك ويژن است. دوربين هاي سري PanoVu پيشرفته ترين نوع دوربين هاي پانوراميك براي نظارت بر فضاهاي گسترده و باز هستند.
در سال 2016 شركت هايك ويژن كه پيشرو و مبتكر در زمينه توليد محصولات نظارت تصويري جديد و نوآورانه مي باشد جديدترين دوربين هاي پانوراماي سري PanoVu را معرفي كرد.
اين دوربين ها قابليت ارائه تصاوير 180 و 360 درجه بدون نويز، با كيفيت و وضوح بالا را دارند به طوريكه قادرند تصاويري يكپارچه را از چندين سنسور مختلف در يك واحد ارائه دهند.
علاوه بر اين، توانايي قدرتمند رديابي هوشمند Smart Tracking در دوربين مداربسته PanoVu، بر ساير ويژگي هاي دوربين هاي گردان اعم از توانايي زوم اپتيكال 36x و زوم ديجيتال 16x، نصب و پيكربندي كاربر پسند و عملكرد فوق العاده در نور كم آن افزوده گشته است.

طراحي كاربردي و منحصر بفرد

دوربين هاي سري PanoVu براي كاربردهاي نظارتي امنيتي نظير استاديوم ها، مراكز شهر، فرودگاه ها و پاركينگ ها طراحي شده اند. اين دوربين ها به كاربران اين امكان را مي دهند كه يك دوربين چند سنسوره را با چندين دوربين معمولي جايگزين كنند كه مستقيما منجر به كاهش هزينه ها و كاهش پيچيدگي سيستم مداربسته مي گردد.

 


در سيستم هاي نظارتي قديمي براي داشتن تصاوير وايد و 180 يا 360 درجه نياز به نصب چندين دوربين مختلف و وجود نرم افزار هاي پيشرفته براي يكسان سازي و ادغام تصاوير بدست آمده وجود داشت.
اما دوربين PanoVu يك راه حل همه جانبه است زيرا چندين سنسور مختلف را در يك واحد ادغام مي كند و نياز به نرم افزار هاي پيشرفته را از بين مي برد.
طراحي يكپارچه دوربين PanoVu نصب و راه اندازي آن را بسيار آسان كرده است به طوريكه با وجود يك سيستم اترنت و يك منبع تغذيه نصب و تنظيمات آن انجام مي شود.

كيفيت بالاي تصاوير در نور كم

دوربين هاي سري PanoVu از داشتن تكنولوژي تصاوير با كيفيت در نور كم دوربين هاي هايك ويژن بهره برده اند.
اين دوربين ها به لنز هاي DarkEye هايك ويژن با ديافراگم هاي بزرگ مجهز هستند و از اين منظر عملكردي مشابه با دوربين هاي سري DarkFighter دارند. آنها قادر به ارائه تصاوير رنگي با وضوح بسيار بالا و با جزئيات دقيق در نورهاي كمتر از 0.002 لوكس هستند.

سيستم رديابي هوشمند

قابليت رديابي هوشمند در دوربين هاي PanoVu بر قابليت رديابي موجود در دوربين هاي PTZ اضافه شده و اين امكان فرآهم مي شود تا قابليت زوم قدرتمند PanoVu براي بزرگنمايي جزئيات كوچك در تصوير پانوراميك فراهم گردد.
بوسيله اين قابليت مي توان سوژه هاي مختلف را در آن واحد و در هر دو حالت خودكار و دستي رديابي كرد. دوربين همچنين داراي طيف گسترده اي از توابع تجزيه و تحليل تصوير(VCA)از جمله تشخيص نفوذ (Intrusion Detection)، تشخيص عبور خط (Line Crossing) و تشخيص ورود و خروج از منطقه است.

مدل هاي منحصر بفرد

دوربين هاي سري PanoVu در مدل هاي 8 مگاپيكسلي با تصاوير 180 درجه و 16 مگاپيكسلي و تصوير 360 درجه در دسترس هستند و كاربران مي توانند مدل ايده آل خود را براي كاربري هاي نظارتي مختلف انتخاب كنند. مدل هاي 16 مگاپيكسل 360 درجه داراي 8 سنسور 1/1.9” Progressive Scan CMOS هستند. در حالي كه مدل هاي 8MP داراي 4 سنسور براي توليد تصاوير 180 درجه اي خود هستند. تمامي دوربين هاي سري PanoVu داراي استاندارد IP66 بوده و براي استفاده در انواع شرايط آب و هوايي مختلف مناسب هستند.

 

  1. https://app.box.com/s/u5yqpj7jlmxz7em9pokewparr0lae5wh
  2. http://seomypassion12.inube.com/blog/8800703//
  3. https://seomypassion12.doodlekit.com/blog/entry/16270184/-
  4. https://articlescad.com/-27395.html

 

 

هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است يا مستاجر؟

۳۴ بازديد

ساختمان نشين شدن نياز به تغير سبك زندگي و تغير عادت هاي قديمي دارد به همين خاطر قوانين براي ساختمان نشيني وضع و افراد ملزم به انجام آن شدند تا بتوانند در كنار يكديگر زندگي آرام تري داشته باشند و با همسايگان خود به مشكل بر نخورند.

اين قوانين شامل رعايت حق همسايگان، رعايت نظافت ساختمان، پرداخت شارژ ساختمان و… است؛ در اين ميان همواره بر سر پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور و هزينه تعمير آسانسور ميان ساكنين اختلافات وجود داشته است. در اين مقاله مي خواهيم به اين موضوع مي پردازيم كه آيا هزينه تعمير آسانسور مستاجر بر عهده خود مستاجر است يا بايد توسط صاحب خانه پرداخت شود؟ آسانسور مانا قصد دارد به اين مقوله بپردازد.

طبق قوانين موجود در اين زمينه پرداخت هزينه هاي تعميري يا ديگر هزينه ها بر طبق يكسري تقسيم بندي هايي انجام مي شود كه قانون در اين مورد به صورت واضح توضيح داده است. در همه ساختمان ها بعضي هزينه هاي جاري مثل پول آب، گاز در صورت مشاع بودن، هزينه برق مشاع، حقوق و حق الزحمه سرايدار، هزينه نظافت مشاعات ساختمان، هزينه سرويس و نگهداري آسانسور و… وجود دارد كه براي پرداخت اين هزينه ها مبلغي به عنوان شارژ ساختمان تعيين مي شود كه همه ساكنين ملزم به پرداخت آن مي باشند.

در زمان اجاره ملك، مستاجر از همه امكانات ساختمان در زمان اجاره استفاده مي كند و پرداخت شارژ ساختمان كه شامل هزينه سرويس و نگهداري آسانسور هم است برعهده مستاجرين است.

علت خرابي آسانسور چيست؟

آسانسور كه دستگاهي داراي سير تكاملي و تاريخچه جالب است، تنها يك جعبه نيست. اگر آن را بيش از يك جعبه مي دانيد و كنجكاو هستيد كه بخش هاي اصلي و تشكيل دهنده يك آسانسور چيست و چگونه كار مي كند، بايد نگاهي به موارد زير بياندازيد. بخش هاي اصلي آن عبارت هستند از:

  •  يك يا چند كابين (همان جعبه هاي فلزي) كه ما را پايين و بالا مي برند؛
  • وزنه هاي متعادل كننده اين كابين ها؛
  • يك موتور الكتريكي كه كابين ها را بالا و پايين مي كشند و شامل يك سيستم ترمز مي باشند؛
  • يك سيستم مشتمل از كابل هاي فلزي قوي و قرقره هايي كه ميان كابل ها و موتور ها حركت مي كنند؛
  • سيستم هاي امنيتي گوناگون كه درصورت خرابي يك كابل مسافران را حفظ مي كنند؛
  • و يك سيستم كنترل الكترونيكي كه كابين ها را برحسب يك الگوريتم آسانسور به طبقات درست هدايت مي كند (البته در ساختمان هاي بزرگ)؛ به اين ترتيب مي توان اطمينان داشت كه افراد با سرعت و به راحتي، به مقصد مورد نظرشان مي رسند.
  • اين مورد آخر خصوصا براي آسمان خراش ها در ساعات اوج استفاده بسيار حايز اهميت است. سيستم هاي هوشمند و امروزي طوري طراحي مي شوند كه در ابتداي روز بيشتر افراد را بالا ببرند و در آخر روز بيشتر به پايين بياورند.

آيا ساكنين طبقه همكف و اول بايد هزينه سرويس و نگهداري آسانسور را بپردازند؟

با بالا رفتن بعضي از هزينه ها در مورد سرويس آسانسور در بسياري از مجتمع هاي مسكوني، ساكنين طبقه همكف و اول بر سر پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور اختلاف دارند و بر اين اعتقاداند كه به علت استفاده كم و يا استفاده نكردن آن ها از آسانسور نبايد هزينه سرويس و نگهداري آسانسور   https://asansormana.com/    را بپردازند.
اما طبق ماده 23 قانون تملك ساختمان ها در مورد قوانين استفاده از آسانسور، اعتراض ساكنين طبقه همكف و اول مبني بر عدم پرداخت هزينه هاي مربوط به علت استفاده نكردن از آن، قابل پذيرش نيست و همه ساكنين ملزم به پرداخت هزينه سرويس و نگهداري آسانسور مي باشند حتي واحد هايي كه در بيشتر ايام سال خالي و بلا استفاده مي باشند ملزم به پرداخت شارژ آسانسور و در آخر هزينه سرويس و نگهداري آسانسور مي باشند.

در مورد هزينه هاي جاري و جزئي كه يك مجتمع مسكوني مي تواند داشته باشد صحبت كرديم و دريافتيم كه شارژ ساختمان هزينه سرويس و نگهداري آسانسور را هم شامل مي شود و بايد مستاجر به صورت ماهانه آن را پرداخت كند. حال در مورد هزينه هاي كلي و اساسي صحبت مي كنيم كه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر هم شامل آن مي شود.

پرداخت هزينه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر بر عهده كيست؟

همه قطعات مكانيكي و غير مكانيكي كه در آسانسور استفاده شده با گذشت زمان و استفاده مستمر از آن دچار فرسودگي مي شود و آن كارايي كه سابق داشت را ديگر ندارد. آسانسور حتي با وجود استفاده از خدمات سرويس و نگهداري حرفه اي و منظم، قطعات آسانسور دچار فرسودگي شده و نياز به تعمير و يا تعويض پيدا مي كنند، كه هزينه تعمير آسانسور ميان همه ساكنين ساختمان تقسيم مي شود؛ حال اين سوال ايجاد مي شود كه آيا پرداخت هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است يا مستاجر؟

از آن جا كه تعمير و نگهداري آسانسور مستاجر جز تعمير كلي و اساسي ساختمان به حساب مي آيد پس در مورد پرداخت اين هزينه ها مسئوليتي متوجه مستاجر نيست. به عبارتي بايد درباره اين از سوالات پاسخ داد كه تعمير و تعويض قطعات مهم و اساسي آسانسور باعث افزايش ارزش آسانسور و در آخر افزايش ارزش ملك مي شود پس پرداخت هزينه تعمير آسانسور بر عهده مالك است.

همينطور هزينه هاي مربوط به تزئنات داخلي كابين آسانسور و بازسازي آسانسور برعهده مالك است. اشاره كنيم كه اگر خسارت بر آسانسور وارد شود كه به علت بي توجهي مستاجر و يا بستگان ايشان ايجاد شده باشد نه تنها پرداخت هزينه بر عهده مالك نيس بلكه مستاجر بايد خسارت كامل تعمير و يا تعويض قطعه معيوب را بپردازد. 

منبع : https://asansormana.com/

 

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

۳۷ بازديد

سايبان سايه و راحتي را براي مناطق داخلي و خارجي ايجاد مي كند

 

سايبان ها لوازم جانبي عالي براي افزايش سايه و راحتي در داخل و خارج از محل سكونت هستند. به عنوان مثال ، سايبان هاي نصب شده بر روي پنجره ها و درهاي شيشه اي كشويي از فيلتر شدن نور خورشيد در شيشه جلوگيري مي كند. اين به جلوگيري از آسيب ناشي از نور خورشيد به كف و مبلمان كمك مي كند و همچنين انتقال حرارت از اشعه خورشيد را محدود مي كند و دماي داخلي خانه شما را بدون كار اضافي از سيستم تهويه مطبوع ثابت نگه مي دارد. بر اساس همان اصل ، سايبان هايي كه در فضاي باز مانند حياط يا عرشه استخر نصب مي شوند ، از قرار گرفتن بيش از حد در معرض آثار مخرب اشعه ماوراء بنفش خورشيد براي افراد و مبلمان زير آن جلوگيري مي كند. اين امر به نوبه خود شما را در بيرون از خانه سردتر نگه مي دارد و مبلمان فضاي باز شما را در وضعيت بهتري نگه مي دارد.

 

انواع مختلفي از سايبان وجود دارد كه مي توانيد بر روي ملك شما نصب كنيد ، مانند:

http://bamanbash7.parsiblog.com/Posts/186/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%d9%8a+%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9+%d8%b3%d8%a7%d9%8a%d8%a8%d8%a7%d9%86+%d9%88+%d9%82%d9%8a%d9%85%d8%aa+%d8%a2%d9%86/

    ثابت يا ثابت - اين نوع سايبان معمولاً به طور دائمي به ديوار خانه متصل مي شود و نمي تواند حركت كند.

    قابل جمع شدن - اين نوع سايبان را مي توان به ديوار خانه وصل كرد ، اما مي توان آن را با استفاده از يك ميل لنگ دستي يا يك كنترل موتوري گسترش داد يا جمع كرد و به كاربر اين امكان را مي دهد كه ميزان سايه زير آن ايجاد شود.

    مستقل - اين نوع سايبان نيز قابل جمع شدن است ، اما به جاي اينكه به ديوار متصل شود ، ساختار سايه خاص خود است كه مي تواند در هر نقطه از يك ملك قرار گيرد.

    روكش سايبان - اين نوع سايبان بر روي يك ساختار موجود مانند كلاه فرنگي نصب مي شود. مي تواند ثابت يا جمع شود.

 

اگر مي خواهيد گزينه هاي مختلف سايبان براي خانه خود را كشف كنيد ، به   https://sayehban.co/   مراجعه كنيد. ما در ايجاد سايبان سفارشي براي مشتريان خود تخصص داريم و اطمينان حاصل مي كنيم كه آنها راه حل مناسب سايه را براي نيازهاي سبك زندگي و ترجيحات زيبايي شناختي خود دريافت مي كنند. سايبان ما مي تواند متناسب با ابعاد دقيق شما تعيين شود و در رنگ ها و الگوهاي متعدد موجود است كه مطمئناً نماي بيروني خانه و سليقه شخصي شما را تكميل مي كند.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد سايبان هاي سفارشي كه مي توانيم براي خانه شما ايجاد كنيم ، امروز با سايت سايبان برقي منصف     https://sayehban.co/         با ما تماس بگيريد.  

منبع  :   سايبان برقي منصف

http://naranji5.blogtez.com/post62.php

http://khoshmazeh.famblog.ir/post/155

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/863687/

https://checkpointforarts.com/activity/p/622706/

https://kason97179866.wordpress.com/2021/08/10/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ba%d8%a7%d8%b2%d9%87/

https://ello.co/jackkhan331/post/dwyhutu-uevnlgzenvpmvw

https://vvfit.com/activity/p/1253025/

https://edukite.org/activity/p/1507275/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/430188/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/738441/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_22c5bd4c40a045ec840e2a31ba9f386b/comments

http://coinwatchers.com/forums/p/289719/

 

 

 

معرفي كليد و پريز اهرمي محصول جديد ايران الكتريك

۲۷ بازديد

معرفي كليد و پريز اهرمي محصول جديد ايران الكتريك

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/12/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%87%D8%B1%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C.jpg

كليد هاي اهرمي با ظاهري خاص جديدترين مدل كليد پريز ميباشد و شايد يادآور كليد و پريز هاي قديمي باشد.

كليد اهرمي ايران الكتريك را هم ميتوان با قاب هاي كلاسيك و هم با قاب هاي مدرن استفاده كرد بنابراين احتمالا بتوان اين دسته از كليد پريز ها را به عنوان محصولي مدرن و لوكس و لاكچري نام برد از اين نوع از كليد ها ميتوان در سري مكانيزم برليان استفاده كرد همچنين از قاب هاي دور سري لوكس با طرح فلورا – پارما – آركا و قاب دور مدرن ارس متال طلايي و ارس متال سيلور مونتاژ كرد. حتي ميتوان با مدل برليان از جمله برليان بژ و برليان سفيد هم ست كرد هرچند نميتوان از آن به عنوان كليد پريز ارزان ياد كرد. كليد اهرمي با ساختاري متفاوت از سري محصولات به روز دنيا ميباشد. اين محصول به زودي در فروشگاه اينترنتي ايران الكتريك قرار خواهد گرفت

 

آموزش طراحي لباس آموزشگاه طرحستان

۲۲ بازديد

آموزش طراحي لباس  آموزشگاه طرحستان

آموزش طراحي لباس پوشاك يكي از مواردي است كه از گذشته تا به امروز مورد نياز است و به مرور زمان مي تواند وجود داشته باشد. همانطور كه در حال حاضر يك لباس خاص براي هر گروه سني و اندازه وجود دارد. طراحي لباس نوزاد ، طراحي لباس عروس ، طراحي لباس شنا ، طراحي لباس تجاري ، طراحي مانتو ، طراحي لباس ورزشي ، طراحي لباس فيلم و طراحي لباس تئاتر و ... اين را تاييد مي كنم. بنابراين ، با تحصيل در زمينه اي مرتبط با طراحي لباس و لباس ، بيش از گذشته حضور خواهيد داشت و وضعيت مد در جهان دائما در حال بهبود است.

 

آموزش طراحي لباس  بنابراين ، نه تنها در ايران ، بلكه در كل جهان ، علاقه مشتاق مشتريان در اين زمينه جلب شده است. و فقط براي كساني كه در اين زمينه تجربه و استفاده مي كنند ، هميشه يك بازار كار معتبر و واقعاً خوب براي آموزش طراحي لباس براي معمار آينده كه به طراحي ، طراحي لباس و طراحي جلد علاقه دارد ، وجود دارد.

 

 

زمينه طراحي لباس

آموزش طراحي لباس  ريشه هاي طراحي مد به سال 1826 برمي گردد. اعتقاد بر اين است كه چارلز فردريك اولين طراح مد جهان از سال 1826 تا 1895 بوده است. او بود كه سنت خانه هاي مد را آغاز كرد و با خود گفت كه چه نوع لباسي براي آنها مناسب است.

 

 

با گذشت زمان ، مفهوم طراحي مد به موارد ديگري مانند لوازم جانبي جواهرات مد ، كيف ، كفش و غيره تبديل شد. آموزش طراحي لباس در آموزش طراحي لباس يكي از اين موارد است. طراحي لباس را مي توان هنر خلق لباس تعريف كرد. در واقع ، طراحي مد با طراحي لباس فاصله دارد. طراحي مد جديد به يك صنعت تمام عيار تبديل شده است و به عنوان يك گزينه شغلي در سراسر جهان پذيرفته شده است. به غير از طراحي ، تعدادي از گزينه هاي شغلي ديگر نيز وجود دارد كه در طول زمان در صنعت ظاهر شده است.

 

 

آموزش طراحي لباس  پس از اين دوره ، تعدادي از خانه هاي طراحي شروع به استفاده از هنرمندان طراحي لباس براي ايجاد الگوهاي لباس كردند. الگوها در اختيار مشتري قرار مي گيرد و در صورت تمايل مي تواند آنها را سفارش دهد. در اين دوره بود كه به جاي سيستم قبلي كه در آن لباس هاي كامل دوخته مي شد ، سنت الگو معرفي شد و سپس دوخت شروع شد.

 

پاريس پايتخت مد است

كلاس طراحي لباس در آغاز قرن بيستم ، تحولات جديد مد در پاريس رخ داد و از آنجا به ساير نقاط گسترش يافت. قبل از سفر به ديگر نقاط جهان ، طرح هاي جديد لباس را مشاهده كرده ايد. متولد پاريس. به عبارت ديگر ، پاريس به عنوان پايتخت مد ظاهر شد. در اواسط قرن بيستم ، توليد لباس هاي روزمره آغاز شد. توليد بيشتر افزايش يافت و مردم شروع به انتخاب لباس هاي بيشتر كردند. در اواخر قرن بيستم ، آگاهي از مد در بين مردم افزايش يافت و به جاي تكيه بر روند بازار ، آنها شروع به انتخاب لباس براي خود بر اساس راحتي و استايل خود كردند.

 

 

كلاس طراحي لباس  تفاوت بين طراحي مد جديد و طراحي مد در گذشته

يك تخصص جديد در طراحي مد وجود دارد و هر دوره آموزشي خدمات متفاوتي از لباس هاي مختلف ارائه مي دهد. چندين گزينه براي انتخاب طراح لباس وجود دارد ، از جمله لباس زير ، لباس شنا ، لباس زنانه ، لباس عروس ، لباس كودكان ، لباس مردانه ، كفش ، كيف هاي دستي و ... تعداد زيادي فرصت شغلي براي آنها ، از جمله كار در آموزش و پرورش. طرح. آنها همچنين در آموزش طراحي لباس با شركت هاي پوشاك جديد و خانه هاي مد همكاري مي كنند. آنها همچنين ممكن است متناسب با سليقه بازار انبوه در منسوجات شركت كنند. ساير گزينه هاي شغلي طراحان لباس ممكن است در فروشگاه هاي تخصصي ذكر شود.

 

نكته:

كلاس طراحي لباس  پيشرفت هايي در طراحي مد ايجاد شده است تا مسيرهاي شغلي ديگري مانند مدل مو ، آرايشگاه ، آرايشگاه ، مشاوران مد ، عكاسان مد ، وبلاگ نويسان و موارد ديگر را ايجاد كند.

 

يكي ديگر از تغييرات مهم كه در صنعت طراحي لباس در چند وقت اخير اتفاق افتاده ، افزايش استفاده از رايانه و فناوري است. افزونه بسته نرم افزاري طوري طراحي شده است كه به راحتي و به سرعت در طراحان طراحي و ساير موارد توليد لباس به طراحان دسترسي پيدا كند ، به طوري كه در آموزش طراحي لباس جانبازان خود به طور كلي با آن آشنا شويد.

در آموزش طراحي لباس چه مي گذرد؟

كلاس طراحي لباس  همانطور كه گفته شد ، طراحي لباس به طور گسترده به عنوان يك گزينه شغلي پذيرفته شده است و بنابراين به شغلي شاد و سودآور نياز دارد. طراحي لباس در حال حاضر يك صنعت 3000 دلاري در جهان است و روز به روز در حال پيشرفت است. آموزش طراحي لباس و طراحي مد در سراسر جهان گسترش يافته است و من هر دوره آموزشي طراحي لباس را در زمينه هاي مختلف ارائه كرده ام تا وارد بازار جذاب و پرسود مد شوم. تعداد دانشجوياني كه طراحي لباس را حرفه اي جدي مي دانند و در دوره هاي مشابه آموزش طراحي لباس شركت كرده اند ، در طول اين سالها افزايش يافته است.

 

 

كلاس طراحي لباس  طراحي لباس نيز به عنوان يك تجارت رشد كرده است. طراحان نه تنها در زمان خود بلكه در سطح بين المللي نيز مشهور شدند. تعداد نمايشگاه ها و شركت هاي مد در موارد جديد به طور چشمگيري افزايش يافته است. با يادگيري طراحي لباس هاي معتبر مانند مدرسه جانبازان خود ، از be استفاده كنيد.

https://baelm.net/176894-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3.html

 

آشنايي با حفاظ نرده بالكن فرفورژه

۳۱ بازديد

آشنايي با حفاظ نرده بالكن فرفورژه

شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن از ساختمان خود محافظت كنيد، به ويژه اگر ساختمان شما داراي تراس و يا بالكن است استفاده از نرده هاست. با اينكه تصور مي شود كه استفاده از نرده به اندازه استفاده از انواع دوربين هاي مداربسته موثر نيست اما باز هم شما نميتوانيد نقش آن ها را در حفظ امنيت ناديده بگيريد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شما كمك خواهد كرد كه امنيت را براي خانه و ساختمان خود ايجاد كنيد.

انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه

شما ميتوانيد از انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه براي اين كار استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه حفاظ نرده بالكن فرفورژه هم مانند نرده هاي بخش هاي ديگر متفاوت هستند و مي توانند مانند نرده ديوار شامل انواع بسيار زيادي باشند. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شما چه كمكي خواهد كرد. اين نرده ها در واقع در عين اينكه امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد اما بايد بدانيد كه نكته مهم اين است كه اين نوع نرده ها در واقع براي تراس و بالكن مورد استفاده هستند و اين تراس و بالكن هم در معرض ديد همگان قرار دارد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه در عين زيبايي بتوانيد امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد.

حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شكل نيزه

يكي از انواع حفاظ هايي كه ميتوانيد به عنوان حفاظ نرده بالكن فرفورژه از آن استفاده كنيد انواعي است كه مانند يك نيزه زار خواهند بود و شما ميتوانيد ارتفاع آن ها را عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع نرده ها در عين حال اينكه به شما يك نماي زيبا خواهند داد به شما اين امكان را مي دهند كه كار خود را در اين زمينه انجام دهيد و به راحتي هرآنچه كه بايد را داشته باشيد. دقت كنيد كه نه تنها براي خانه، بلكه ميتوانيد براي ساختمان هاي تجاري نيز از آنها استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه شايد مهمترين بخش در انتخاب يك خانه و ساختمان تجاري همين امنيت باشد پس حفاظ نرده بالكن فرفورژه از اهميت بسياري برخوردار است.

آشنايي با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي)

درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) امروزه از انواع مختلفي در ها استفاده مي شود كه شايد مهم ترين استفاده از آن ها در درب هاي ويلاها باشد.

آيا شما هم با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) آشنايي داريد و مي دانيد كه از چه جنس هايي ساخته مي شوند؟

درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) هم ميتواند از جنس آهن باشد و هم از جنس چارچوب هاي چدني و يا فرفورژه.در اين بخش با ما همراه شويد تا شما را با انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) آشنا كنيم.
درب هاي حياطي فرفورژه از چارچوب هايي ساخته شده اند.كه شكل ظاهري آن ها را برخلاف انواع درب هاي مدرن پيچيده تر مي كند.البته اين نوع درب ها معمولا براي ساختمان ها استفاده دارند و متفاوت از درب هاي پاركينگ هستند.

انواع درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي)

همانطور كه ميدانيد، صنعت حفاظ آهني و نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته  است.

و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است.اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد.در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد.اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود.در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهن را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند.اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.البته انواع درب حياط يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد.كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند.بايد بدانيد كه انواع مختلف درب پاركينگ ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود .كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد . شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب فرفورژه پاركينگ ( ورودي) استفاده كنيد

براي استعلام قيمت و مشاوره ,  با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

دليل روشن نشدن تلويزيون ال جي به صورت كامل و مختصر

۳۲ بازديد

دليل روشن نشدن تلويزيون ال جي به صورت كامل و مختصر

روشن نشدن تلويزيون ال جي كي از اشكالاتي هست كه كاربران تلويزيون ال جي با آن روبرو مي شوند. روشن نشدن تلويزيون ال جي علت هاي متفاوت مي تواند داشته باشد. اولين كاري كه در اين زمينه بايد بررسي شود، پريزي است كه دوشاخه تلويزيون به آن مي خورد. براي اين كاري مي توان تلويزيون را با يك پريز ديگر امتحان كرد.

دومين مرحله بررسي كابل برق تلويزيون است. براي اين كار بايد كه از يك اهم متر كمك بگيريد. اگر اهم متر نداريد از يك كابل ديگر كمك بگيريد. اگر از سالم بودن كابل اطمينان حاصل كرديد. احتمال زياد تلويزيون شما دچار مشكل شده و بايد نمايندگي تلويزيون ال جي تماس بگيريد. قبل از تماس مدل تلويزيون را از روي قاب پشت تلويزيون بخوانيد و روي يك كاغذ بنويسيد. مدل تلويزيون براي تامين قطعات بسيار مهم است.

بررسي روشن نشدن تلويزيون ال جي

روشن نشدن تلويزيون ال جي به دليل مشكل برد پاور تلويزيون

روشن نشدن تلويزيون ال جي به دليل ويروسي شدن مين برد تلويزيون

دير روشن شدن تلويزيون ال جي به دليل فرسودگي قطعات برد پاور

روشن نشدن تلويزيون ال جي به دليل مشكل cpu مين برد

حل اشكال روشن نشدن تلويزيون با ريست كردن تلويزيون ال جي

ارسال كارشناس و تعميركار تخصصي تلويزيون در سريع ترين زمان ممكن به محل شما

مشكل برد پاور تلويزيون ال جي

يكي از عللي كه باعث مي شود تلويزيون روشن نشود. مشكل برد پاور تلويزيون است. برد پاور تلويزيون وظيفه ولت رساني به همه بخش هاي تلويزيون را دارد اگر ولت كم باشد يا قطع شده باشد، تلويزيون روشن نمي شود.

برد پاور معمولا در اثر نوسان برق دچار مشكل مي شود. نوسان برق به معني بالا و يا پايين آمدن زياد ولتاژ تلويزيون است. وقتي برد پاور به دليل نوسان برق دچار سوختگي مي شود بايد همه قطعات خراب تعويض شوند. براي اينكه برد پاور بيشتر عمر كند قطعات فرسوده هم بايد تعويض شود.

ويروسي شدن مين برد تلويزيون ال جي

يكي از عللي كه باعث روشن نشدن تلويزيون ال جي مي شود، ويروسي شدن مين برد تلويزيون است. معمولا ويروسي شدن در تلويزيون هاي اندرويد و اسمارت ديده مي شود.

با نظر قراردادن اتصال 80 درصد از تلويزيونهاي هوشمند به اينترنت از سال 2015 مجهز نمون اسمارت تي وي ها به آنتي ويروس جزء اولويت توليد كنندگان تلويزيون هاي هوشمند قرار گرفت. در حال حاضر بيشتر تلويزيون هاي هوشمند داراي آنتي ويروس مي باشند و انواع برنامه هاي آنتي ويروس در منابع معتبر قابل دسترسي و استفاده مي باشند.

طبق تحقيقيت متخصصين پشتيباني تلويزيون ال جي اتصال تلويزيون هوشمند به اينترنت مي تواند باعث هك سيستم شود كه اين به منزله دعوت افراد ناخوانده به منزل شما است. با توجه به افزايش دانلود انواع فيلم ها از اينترنت و محبوبيت پيدا كردن انواع كانال هاي تلويزيوني كه با اتصال به اينترنت قابل دسترسي مي باشند احتمال آلوده شدن تلويزيون به ويروس وجود دارد.

با توجه به توضيحات بالا بايد كه در ماه يك بار تلويزيون خود را اسكن كند تا از ويروسي شدن آن پيشگيري كنيد. بايد قبل از اتصال هارد و فلش ممري آن را ويروس كشي كنيد.

نحوه تعمير تلويزيون ال جي

خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون ال جي، به دو روش صورت مي گيرد. روش اول مراجعه به نمايندگي تلويزيون ال جي و تحويل تلويزيون به متخصصين تعمير تلويزيون lg است. در اين روش همه عمليات مورد نياز براي سرويس و تعمير تلويزيون در تعميرگاه صورت مي گيرد. روش دوم، ثبت درخواست «تعمير در محل تلويزيون » توسط شما و حضور تعميركار تعمير در محل است.
تعمير تلويزيون ال جي چه در محل مورد نظر و چه در نمايندگي آن تلويزيون، تفاوتي نداشته و هر دو سرويس به دست متخصصين مجرب و با به كارگيري از پيشرفته ترين ابزار و تلويزيون هاي روز انجام مي پذيرند. براي كسب رضايت و آسايش خاطر كاربران همه خدمات ارائه شده توسط متخصصين اين نمايندگي، مشمول يك ماه ضمانت و ضمانت كتبي است.

دير روشن شدن تلويزيون ال جي

تعميركار هاي ارسالي گروه اي از قطعات و لوازم جانبي تلويزيون مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نياز نسبت به تعويض قطعات خراب اقدام كنند. اين امر سبب صرفه جويي در زمان و سرعت بخشي به روند تعمير تلويزيون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمي براي خريد قطعه مناسب و اصلي رها خواهد كرد. خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون محدود به مورد تعميري خاصي نيست و همه مشكلات و اشكالات مرتبط با انواع تلويزيون را شامل مي شود. شما مراجعين گرامي مي توانيد از راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت درخواست خود مبني بر ارسال تعميركار تعمير تلويزيون به منزل را ثبت كنيد.